donderdag 15 januari 2015

Griep

Trillerig en een beetje verbluft lag ik gistermiddag om drie uur in bed. Was ik om twaalf uur nog naar school gefietst om twee vrolijke kinderen op te halen, inmiddels waren zowel mijn dochter als ik onderuit gehaald door een plotseling griepvirus. Gespuugd, tot zeven keer toe - een van de weinige dingen die me nog een beetje houvast geven is bij te houden hoe vaak ik moest spugen. Vandaar dat ik nog weet dat ik bij de griep van vorig jaar tot twintig telde - en da's veel hoor in een nacht tijd. Gelukkig was het deze keer 's nachts weer over. Vandaag brachten we door op de bank, aten en dronken weer wat, keken tv en lazen een tijdschrift. Vanavond kookte ik, draaide een was en nam een douche. Een beetje verbaasd zit ik achter de computer. Ik ben er wel weer, geloof ik.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten