donderdag 19 maart 2015

Opgeruimd - teruggevonden

Terwijl jongste zoon zich nog steeds op de zolder-met-lege-vloer vermaakte met torens bouwen en puzzels maken, ging ik verder met opruimen.



Het goede nieuws van vandaag is dat de aanhanger van Hector daarbij boven water kwam.

Die aanhanger, een vijf centimeter klein dingetje, was kwijt. Al heel lang. We hadden overal gezocht. Hij lag niet in de kasten en niet onder de banken. We hadden het al een beetje opgegeven, maar jongste zoon nog niet. Hij had een keer of 183 gevraagd 'waar is de aanhanger van de Hector?' Na een paar 'ik wil de aanhanger van Hector'-huilbuien stopte hij daar weer mee, maar de kleine tractor uit Bob de Bouwer bleef toch een beetje kaal zonder zijn aanhanger.


Lichtelijk verontrustend was het wel toen we vanmiddag vervolgens Hector zelf niet konden vinden. Grote broer en zus wisten het ook niet. Gelukkig vonden we Hector vanavond terug in een jaszak en konden we hem weer verenigen met zijn aanhanger.




Ik vond trouwens ook de koortsthermometer terug die ik vorige maand tijdens de griep niet kon vinden. Een nieuwe had ik nog niet gekocht, omdat ik zeker wist dat hij ergens moest zijn. Wat dus ook zo was...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten